15 Şubat 2008 Cuma

Kızıma gidiyorum......

Geçtiğimiz hafta sonu Tavşanlı da bir müşterimizin yeni şube açılışı vardı.Oraya hem teslim edilecek işleri götürmek hem de açılışa katılmak üzere gittik.Bu arada planımıza İzmir'i de almıştık.8 şubat cuma günü eşimle yola çıktık..Domaniçteki muhteşem manzaralar eşliğinde bir yolculukla Tavşanlıya vardık. Domaniç dağlarını kaplayan sis içinde suliet halinde görülen ağaçlar,kocayayla durağından inişe geçtikten sonraki pırıl pırıl havanın görüntüsü muhteşemdi.Ama yol sisli ve virajlı olduğu için inipte fotoğraf çekemedik.Tavşanlıdaki açılışı yapıp ürünlerimizi yerlerine teslim ettikten sonra Çavdarhisar-Uşak istikametine doğru yola çıktık.Burası ara bir yol,amacımız İzmir'e geçmek....


Yukarıdaki fotoğraf açılıştan az önce.....

-------------------------------------

Ankara İzmir yoluna gün batmadan vardık.Kula,Salihli, küçük küçük Anadolu kasabalarından geçerek Bornovaya ulaştık..Yorgunluktan Başakla konuşurken uyuyakalmışız..o bizi yataklarımıza yatırırken "kızım daha erken"dediğimi hayal meyal hatırlıyorum..Neyse tabi erken yatmanın cezası.. sabah 4.00te cin gibi oturuyordum..fırsattan istifade "sevdalım hayat" kitabına başladım.Zira onu Başak almıştı.Biz arada paslaşırız böyle.. aynı kitapları almayalım diye...Cumartesi günü kızın eksiklerini tamamlamak için Forum Bornovayı gezdik..Orada benim en sevdiğim yer ıkea Bendenizin üzerinize afiyet mutfakla ilgili takıntılarım vardır.Öyle yerlerde bir kavanoz, bir şekerlik hatta bir bardak ne olursa farketmez değişikse alırım.o nedenle eşim gitmeden önce "mutfağa başka dolap yaptıracak yer yok ona göre diyerek"uyarır.Başakta yalvararak "ben gelmesem küsmezsin değilmi"der.Çünkü ben kendimi kaybediyormuşum onlarında ayaklarına kara sular iniyormuş..ha..ha İkisinide asker ettim yanımda ........Tabi biz o akşamda nerede yattığımızı bilemedik.Ertesi gün Başağın konseri vardı o hazırlıklar içinkuaföre giderken babasına "Allah kolaylık versin"diyordu sanki duymadım...

Atatürkçü Düşünce Derneği Bornova şubesinin düzenlediği genelde hanımların çoğunlukta olduğu tsm korosunun konseri idi .Çok güzel başarılı bir konser oldu.Başak "Gözümde özleyiş gönlümde arzu"adlı şarkıyı seslendirdi.Bizim kız şarkıları bayağı iyi yorumlamaya başladı.İnsan gurur duyuyor...Bu arada yapılan konuşmalar günün mana(!)ve önemini belirtiyordu....Konser sonrası yorgun yattık sabaha karşı 5.30 da yola çıkıp 9.30 da iş yerimizde görev başındaydık...Bir haftasonu kızımızla özlem giderdik...Yorulduk ama değdi...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin