5 Mart 2008 Çarşamba

organik bunlar hanımlarrrrr


Erkan hocamın organik reçellerini herkesin tatması gerekli...İşte gönderiyorum...
---------------------------------------------------------------------------------
Erkan hocam der ki;
Sevgili dost ve arkadaşlarım... Bu yıl kokulu Osmanlı dağ çileklerim bahçemde oldu.Portakallarımın ise tadına doyulmuyor.Portakalın ,kabuk ve içi ile müşterek yaptığım, değişik şekil ve tatta olan reçel yapımı başladı. Ayrıca çilek reçeli yapımına da başladım. Gerçek anlamda organik, ev yapımı hijenik koşullarda,doğal aroması ile..Hiç bir şekilde içerisinde her hangi bir katkı maddesi olmaksızın.saf ve arı.Basında reçellerim hakkında çıkan ilgili yazıları sanırım okumuşsunuzdur . 650gr kavanozlarda bir haftaya kadar satışa hazır... Tarafınızdan kargo ödemeli olup, MNG kargo ile adresinize teslim…Tanıtım amaçlı olup başlangıçta son derece uygun fiat ile sunmaktayım . Bilgilerinize

Ayrıntılı bilgi için acurol@hotmail.com

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

kızlarım dağ çileği hastasıdır. Her yıl Ordudan gelir. Ama şimdi gidip o siteye de bakacağım. Sevgiler size

Adsız dedi ki...

Ohhh, özlemişim yahu:) Bir çırpıda okudum tüm yazılanları, günün yorgunluğundan sonra, sıcacık bir el tutmuş gibi oldum... İlaç gibi geldi burası bana:)

Goksu dedi ki...

Tirilye'den ev yapimi receller amistim.Eve gelmesi ile bitmesi bir olmustu:)Cok guzel gozukuyor, ellerinize saglik:)

Adsız dedi ki...

bloğunuz çok sıcak çok güzel sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin