29 Ağustos 2008 Cuma

NİHAYET

Uzunca bir aradan sonra MERHABA.......

Nihayet ÖSS bitti şimdi sırası ile anlatacağım.....Sanırım mayıs ayından beri yazamıyordum zira oğlanın sıkıntısı bana düşmüştü sanki...zaten çalışmıyordu vede vurdumduymaz, ne oluyorsa annelik işte kahroldum...kazanmaktan umudu kesmişken bizimki olanca özgüveni ile rahatlıkla sınava girdi....Ancak sonuçları beklerken tırnak yemeğe başladı...Ben rahatladım zira dershane puanları çok düşüktü...Ama oğlan bizi şaşırtarak yüksek bir puan aldı ve E.Ü makina ya yerleşti...oh...bir rahatladımki zaten ablada orada yaşıyor artık ertelediğim işlerle ilgilenebilirim..


Bu arada İstanbulda bir arkadaşımızın kızını evlendirdik (7 mayıs).Mutluluklar ARZU ve PIERRE
Tatlı anlar arasına bizi yürekten vuran bir olayda karıştı..Sevgili arkadaşımız,dostumuz MESUDEMİZİ kaybettik.Cana yakın dünya tatlısı neşeli mi neşeli..hazır cevap pratik zekası çalışkanlığı ile herkesin takdirini kazanmış...Rahat uyu MESUDE...
Yeni bir köpeğimiz oldu Tarçın.. akıllı bıdık arasıra beni kızdırsada çok seviyorum ama atölyede kalıyor...Ev yasak.......................
Oğluşumun mezuniyet resmi inşallah üniversiteyi bitirdiğinide görürüz sağlıkla................
Bir arkadaşımızın oğlu aynı zamanda benim öğrencim Türkerimizi nişanladık inşallah yarında evlendireceğiz....PINAR&TÜRKER'E mutluluklar
Buda benim köpek delisi kızım kendileri 3 aydan sonra Bursa'ya gelince herkese kocaman kocaman sarıldı..............................................

İşte böyle bu yazı tatilsiz geçirdik.Ama dostlarla çok sıkça birlikte olma fırsatı yakaladık.Buda bize yetti .İnşallah bundan sonra daha düzenli yazacağım..Oğlumuzun kaydını bir yaptıralım..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin