27 Nisan 2007 Cuma

selam

Bir blog oluşturmak birşeyleri paylaşmak için yapılır sanırım.Bugün zor bir gün yaşıyorum çünkü 17 yaşında bir oğlan çocuğu sahibiyim.Deli dolu, dik başlı.herşeyi çok bilen,nurtopu gibi bir ergenim var.Bazen neyi nasıl yapacağımı nasıl davranacağımı bilemiyor,çaresiz kalıyorum.Öğretmen olmamım verdiği sabrı tüketmemeye çalışıyorum.Düzeleceğine inancım sonsuz ama babamızı zorluyor ikisi arasında adeta tost oldum.Bir kolayını bilen varsa tavsiyelere açığım.Cumbamda oturdum çare bulmaya çalışıyorum.Belki bloglardan bana ses veren olur..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

hoş geldiniz, iyi ettiniz, blogcu artık zıvanadan çıkarmıştı beni. Bnece siz baba oğulun arasından çekilin, hem tost olmaktan kurtulun hem onlar bırakın birbirlerini anlamaya çalışsınlar. Ben kocama hep şunu derdim, gizli mi yapsın bilmekmi istersin. Yani nerede ne yapıyor bilmek mi istersin gizlimi gitsin. Böylece her şey daha kolay oldu. Ben de rahat ettim. Ama onu ilk söylediğimde kocamın yüzündeki şaşkınlığı görmenizi isterdim. Sevgiler size ve kolaylıklar

Adsız dedi ki...

canim allah kolaylik versin
artik gencleri anlamak eskiye nazaran sanki daha zor
benim de bir oglum var ama daha kucuk insan boyle seyleri duyunca
cocugunun bugumesinden korkuyor adeta
sabirli olun en onemlisi kendinizi cok fazla uzmeyin cunku sonradan cocuklar ardina bile bakamadan gidiyorlar olan size oluyor
sevgiyle kalin
www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım kocaman merhaba
ziyaretınız ve yorumunuz ıcın cok teşekkur ederım .Hemen bende sıze geldım.
Benımde oglum 23 yasında su an mus'ta Subay olarak askerlıgını yapıyor bugun 11 gun kaldı teskere almasına.Bende sızın bahsettıgınız gunlerden gectım .Hemde sadece bır anneydım .Siz ve ailenız sanslı sız bır oğretmensıznız.Ben de kendımı tenıs topu dıye tanımlardım o gunlerde .Ama merak etmeyın gececek bu gunlerde sadece sabır gereklı bu konuda sızınle paylaşmaya hazırım

Betül İnce dedi ki...

Merhaba,

Ben de yeniyim ve sayfanızı tesadüfen gördüm. Bu konu da ayrıca ilgimi çrkti. Ben de 3 aydır evdeyim ve Ocak ayında emekli olacağım. Benim de 15 yaşında bir kızım var. Sanıyorum sizi anlıyorum.

Sevgiler.
Betül-yemekkutusu

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Erkek olarak bir de ben cevap vereyim. Bu dönemlerde ergenlerin üstüne gidilmemesi tavsiye edilir. Siz ona iyi niyetle yaklaşsanız bile o sizi yanlış anlayacaktır. Annesi olarak en büyük fedakarlık da size düşecektir. Artık bazı sorunlarını görmezden geleceksiniz ki zaten yapıyorsunuzdur.

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Gerçekten zor durumular . Sadece ergenlik değil doğdukları gibi başlıyor zorluklar . Her yaşın ayrı bir mutluluğu , zorluğu var. Oğlum 3 yaşında ama ben bile bazen baba ve oğul arasında kalıyorum.
Recep Hilmi'yede katılmamak elde değil.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin