23 Ekim 2007 Salı

Bursa şehidini uğurluyor


Bugün Bursa'da hüzün ve gözyaşı var..Zira şehidimizi toprağa veriyoruz.Gitmeye niyetlenmiştim ama daha yolda tansiyonum yükselince beni bıraktılar. Eşim tüm çalışanları alıp cenazeye gitti....Sanki gökyüzü eşlik ediyor ana-babaların yüreğine karardıkça karardı...herkes gibi benim de içim acıyor....göz yaşlarımı tutamıyorum....Haberleri dinleyemiyorum....kendimi o anaların yerine koymaya çalışınca tüm filimler kopuyor hiç yapmadığım şeyi yapıyor avaz avaz ağlıyorum...rahatlarım sanıyorum ama nafile kayıp askerler geliyorbu kez aklıma, yüreğim daha güçlü sıkışıyor.Ne yapıyorlar canları acıyor mu?..İşkence mi görüyorlar?.aç mı tokmu yatıyorlar...anacıkları neler düşünüyor nasıl bir azap bu, yürekler nasıl dayanır,bilemiyorum bildiğim tek şey terör denen bu naleti kökünden söküp atmak fazla gecikmeden,konuşmadan,konuşturmadan.....Evet Bursa'da hüzün var bugün gözyaşı var.Tüm Türkiye de olduğu gibi.........

4 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

selam canım öncelikle aramıza hoşgeldin diyorum iyiki geldin
bu terörede lanet olsun diyorum canım allah birdaha göstermesin hoşçakal

Adsız dedi ki...

acımız çok büyük...birdaha yaşanmaması dileğiyle..allahtan rahmet diliyorum...

Adsız dedi ki...

hepimizin başı sağolsun. Ama bu akan kan da artık bitsin. Dün akşamki açık oturumda sokakların sabrının taştığı ve yatışmasının imkansız olduğu konuşuldu. Daha büyük acılar yaşamadan ve yeni maraşlar yaşanmadan bu olaylar bitsin. Sevgiler gönderdim size ve tüm Bursaya

Adsız dedi ki...

Bende teröre lanet edenlerdenim hemde her türlü teröre. Bak Hülya abla boşuna üzülmüşsün duyduğuma göre o kaçırılanlarda teröristmiş çok ince hesaplar ve şeytanlıklar dönüyor bu arada olan masum vatandaşa oluyor. İnşallah en kısa zamanda milletçe insan gibi yaşamayı öğreniriz. Daha eğitimli bilinçli ve huzurlu bir Türkiye ye kavuşmak ümidiyle. Halime dikenligul.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin