29 Aralık 2007 Cumartesi

Photobucket
2008 YILI HERKESE SAĞLIK,HUZUR VE MUTLULUK GETİRSİN

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ben de tüm iyi dileklerimi bıraktım size. Yeni yıl da tüm dilekleriniz gönlünüzce olsun

Adsız dedi ki...

2008 yılı inşallah sizede başta sağlık, mutluluk ve huzur getirsin, nice mutlu yıllara inşallah. Evdekilere selam ve sevgiler, öptüm. Halime&Mustafa

Adsız dedi ki...

2008'de siz ve sevdikleriniz için herşey eskisinden daha güzel olur umarım. Yeni yılınız kutlu olsun Hocam...

Adsız dedi ki...

Ablacim seninde yeni yilin kutlu olsun.Izmire gittim.Dün geldim.Aniden cikti yilbasina 2 gün kala gittik iste.Sürpriz oldu:)Dayanamadim yani:)
Hadi dedim yeni yila Izmirimde vatanimda gireyimde icim rahat etsin.Sevdiklerimle beraber olayim.Fotograf makinamin kablosunu annemde unutmusum bu yüzden bilgisayara aktaramiyorum ama cok güzel resimlerim var.Ekliycem bloguma.
Tek kötü olan depremdi 6. katta fena salladi.Insallah Basak gelmistirde hissetmemistir.
Sevgiler ablacim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin